Friday, December 24, 2010

Chat With Pika Until Morning ! :P

Boring gilerr lah.semlm.aku ngan pika webcam! kita org  x tau nk buat per dgr lah lagu sambil karoke. hahaha aku tau suara aku sengau just shut up hahaha ! n then kita org wat muka bodo or mata mr bean lah mata juling lah banyak lah kelakar gilerr ah ! pika buat sikit jerr padahal dia yg ajak aku sakai ! kita org happy ah waktu tuh dh x de keje kan ! pergh best gilerr lah semlm . yg x best nya pika pegi tangkap gambar aku x perr nasib baik aku sempat tangkap gambar dia hahaha . kita org webcam lah sampai kul 7.00 pagi kul 7 kita org tido ! hahaha aku x tau nk buat title perr aku hentam jerr lah

5 comments:

  1. hahaha
    aq nk wat silly face bnyk2 tapi malas
    haha fatin nanti aq letak gmbr ko kat blog ehh??

    ReplyDelete
  2. gambar yg mana yg ko tangkap semlm tu ehh kalo ko letak aku pun letak :P

    ReplyDelete